Zakres działania

Informacje o zakresie działalności Komendanta Miejskiego Policji w Tarnobrzegu

Zgodnie z ustawą o Policji z dnia 6 kwietnia 1990 r. Komendant Miejski Policji w Tarnobrzegu jest organem administracji rządowej.

Komendanta Miejskiego Policji w Tarnobrzegu powołuje i odwołuje Komendant Wojewódzki Policji po zasięgnięciu opinii Starosty. W przypadku nieotrzymania opinii Starosty, Komendant Wojewódzki Policji może powołać odpowiednio Komendanta Miejskiego Policji po upływie 14 dni od dnia przedstawienia wniosku o wydanie opinii.

Pierwszego Zastępcę Komendanta Miejskiego Policji powołuje Komendant Wojewódzki Policji na wniosek Komendanta Miejskiego Policji. Komendant Miejski Policji jest przełożonym policjantów na terenie swojego działania. Koordynuje funkcjonowanie podległych mu jednostek Policji na terenie powiatu tarnobrzeskiego.

Komendant Miejski Policji w Tarnobrzegu składa roczne sprawozdania ze swojej działalności, a także informacje o stanie porządku i bezpieczeństwa publicznego na terenie powiatu tarnobrzeskiego.

W Komendzie Miejskiej Policji w Tarnobrzegu prowadzona jest strona internetowa oraz strona Biuletynu Informacji Publicznej KMP w Tarnobrzegu.

Dodatkowe informacje:

Siedziba Komendy Miejskiej Policji w Tarnobrzegu znajduje się przy ul. 1 Maja 2.

W Komendzie Miejskiej Policji w Tarnobrzegu można złożyć wniosek, skargę lub petycję.

Jeśli jesteś ofiarą lub świadkiem przestępstwa lub wykroczenia, udaj się do najbliższej jednostki Policji lub zadzwoń pod numer alarmowy 112.

Powrót na górę strony